Every day, refugees and emigrants attempting to enter Switzerland via Zurich airport are relegated to a no-man's land transit zone. Should their applications be rejected, the airport's police are responsible for sending them back home. Jendreyko's film goes behind the scenes as people's futures are decided upon, and portrays the volatile dynamics of the transit zone.