Toute ma vie
Noah a young teenager from Lausanne, is facing family conflicts and sometimes the law, but is driven by his passion for wheelies. Shot over three years, the film paints an intimate portrait of his quest for identity, exploring the struggles of adolescence and the uncertainties about his future.