Tout se mérite
Stéphane, a fifty years old man loses his job overnight. As his wife Fiona and him hit rock bottom, he is ready to do anything to find a job. Including killing his main rival. After setting a plan, the amateur killer couple goes to Marc's place to get rid of him. But their bad luck and especially their clumsiness won't make it easy.