Totally Lies
Three female bloggers accept an offer to act in a film. During the filming, the encounter with a former Hell's Angel - the absolute stereotype of a misogynist - meets with mixed reviews from the women. Opinions diverge, but they seem to take fun in parodying their own image and use various social networks to talk about it on the Internet.