Tokyo Rain
For days now, heavy rain has been drumming on the glass facades of the megacity Tokyo. Masahiro is alone in his office. He calls his wife, who isn´t very enthused about her husband’s overtime. Masahiro falls asleep over his monotonous paperwork. He has a threatening nightmare. When he awakes, bathed in sweat, nothing seems the way it used to be. Tokyo has reached an apocalypse of biblical proportions.