To Shoot or not to Shoot
1997, a shooting range, somewhere in Switzerland. Fog hangs over the fields; winter is already here. Lukas, sixteen, Simone, seventeen, and Urs, their uncle and adoptive father, are training for the upcoming competition. The psychological and physical narrowness of the living space, the constant pressure of competition, the handling of life-threatening weapons, and a dark secret from the past create an oppressive and charged atmosphere. Simone gives her brother a surprising chance for revenge. Should he take it?