To Be We Also Want To Be
Although male prostitution is legal in Switzerland, the men who prostitute themselves for other men are faced by a particularly strong aversion to them by society. Based on four protagonists, the film portrays the everyday life of male prostitutes in Switzerland and how they deal with the complexity of their situation in life.