Thut alles im Finstern eurem Herrn das Licht zu ersparen
A documentary fiction about Europse's last training school for domestic staff. This film reminds one of James Joyce's Finnegans Wake - revealed and majestic. Each member of the audience sees a different story in it. It is labyrinthine cinema. A high-school full of mute expressions accompanied by a solitary voice speaking of revolution; an Italian palazzo where servants fuss about with a corpse; a woman speaking of her Mussolini past; a few hackneyed Elvis Presley songs are heard now and then above the talk - an amorphous story where nothing is shown and where the audience is offered no clue to help them understand.