Three Below Zero
The story exposes the raw nerves of three very different New York apartment dwellers trapped overnight in a basement laundry room during a summer rain storm. They are forced to pass the time together, dealing with eachother's individual past, ego, frustrations and hopes. The film plays out their fantasies of dominance, dependence and primal sexuality. Stereotypes of male fantasy face a female jury in a trial with no winners or losers.