Things Falling Apart
Zurich in the near future. The majority of the world population has a TEL: A brain implant that turns people into superhuman telepaths. Those who don't have an implant are branded as “Slows” and find themselves ostracized from society. We experience one fateful day in the life of Jan, a successful marketing agent at the TEL corporation – And his unlikely friendship to the last two misfits who still speak.