Thérèse
At 50 years of age, Thérèse decides to take care of children, becoming a child minder. To her little ones she gives all she has. Four times a year, she takes them on a holiday in the Belgian Ardennes, in the centre of nature. During these escapades, she finally finds pieces of her own missed childhood.