There is no end to This Story
It is Mena's last day in Berlin before she leaves her flat, this city and her relationship behind. On her way through the neighbourhood, she encounters vendors full of character who tell her about the ups and downs of their own lives in documentary form. Through these bizarre encounters, Mena gains comfort and a sense of home before she leaves.