Thelma
Vincent Fleury, a taxi driver who has been rejected by his wife, embarks on an adventure from which he hopes to benefit: in exchange for a sum of money which will enable him to pay child support for his son, he agrees to set out for Crete with an unknown person, Thelma, to help her find the ex-lover who had spurned her. During their trip across Switzerland, Italy and Greece, they flirt – but at the last minute Thelma always holds back. Vincent is at a loss to understand until he discovers that she is a transvestite who, in order to keep him with her has been lying from the very beginning. Torn between love and repulsion, Vincent has to make a choice.