Théâtre de l'espérance
These days, such topics as world peace, armament and disarmament have become timeworn, rendering the pictures seen on television and in newspapers commonplace. Fully aware of this fact, I set out - not without zeal - to bring forward once again the well-worn images of the summit talks between Reagan and Gorbachev in Geneva.