The Visual Language Of Herbert Matter
A revealing look at the fascinating life story of the highly influential mid-century modern design master. Known as a quintessential designer's designer, Swiss born Herbert Matter is largely credited with expanding the use of photography as a design tool and bringing the semantics of fine art into the realm of applied arts.