The People Are The Brand
A journalist criticizes a series of portraits about refugees. The photographer only puts himself in the spotlight. When the editor accuses her of having acted for the same opportunistic reasons as the photographer, she resigns and starts a new career in a communications agency. When the management looks for a portrait photographer for a client, she senses her chance to score points.