The Palace
An extraordinary castle designed at the beginning of the 1900s, by a mystical architect, is located in the mountains of Switzerland, in the middle of a snowy valley. It’s the Palace Hotel, a building with a gothic and fairy-tale atmosphere where every year, rich, spoiled and vicious guests converge from all over the world. An unrepeatable event has gathered them all. The New Year’s Eve of 1999, not just the epilogue of a century but the end of an entire and controversial millennium.