The Instant Rush of Memories
Life is a transitional state between birth and death. A film about being lost in it's own mind: like in a dream, it does not look the way it should feel; like a nightmare, a court arranges a terrible sentence; like losing all balance and not knowing the fluttering pieces of one's self.