The Holycoaster S(hit) Circus
An actor of the theatre-collective PENG! Palast wants to withdraw from a new project about heroes, due to personal reasons: In his family, there were no heroes but (apparently) a Nazi criminal. The theatre's managing team proposes an alternative as a rescue measure, for Peng to meet an Israeli collective. After arriving in Jerusalem, they find out, that the collective actually consists of dancers and not actors. The involved parties are more and more caught in a web of prejudices and accusations. The pressure increases and a successful outcome of the project is highly unlikeable, until something unforeseeable happens.