The Fellowship Of The Drums
A unique road-movie, which follows the Lucas Niggli Drum Quartet, Beat Bag Bohemia, across Africa and Europe. The four drummers set out to explore new sounds and to give drumming a new direction. As the journey progresses the fellowship is tested by different social and cultural views. In the end they remain bonded by their fabulous music.