The Chair
Mrs. Ross is a legal secretary who is nearly 70, overweight, suffers from a persecution complex and should have retired years ago. This is also the opinion of her office chair which after several attempts finally succeeds in ejecting her backwards out of the window. The only question that remains is: was it murder or suicide?