The Big Party On The Other Side
Rosalee Grable learns that she has pancreatic cancer with two days to six months to live. Her last wish is to be buried on Hart Island, a mass grave where New York City’s unclaimed, unidentified, or indigent are buried. She’s the only person to have ever requested to be buried there; it’s otherwise a place to bury those who have no other options.