The Big One
Anna climbs into her old convertible for a trip through the desert. Along the way she meets a series of bizarre characters and Anna’s friends and family also appear repeatedly to her in her car for imaginary conversations. The levels of time and perception, of the past and present, begin to merge and the trip increasingly becomes a journey into Anna’s consciousness. The film is a road movie about life, love, and the big questions: who am I, where do I come from and where am I going? What we eventually realize is that everything that is, is material for what will come.