The Beast Within
Although nobody actually admits to liking them, nobody can stop themselves watching. Since time anon, animal fights have received equal measures of scorn and popularity. What makes people put animals up against each other? Could it be the “beast within”? The film endeavours to trace our martial instincts within a number of diverse cultures.