Terra
Stefano Terranova died on September 11, 2009 while crossing the railroad tracks during a storm at the Paradiso station. Shaken by the loss of his close friend Terra, the director decided to make a film. Terra was a unique young man, sensitive and yet at times with radical views. He was a gifted artist; sadly he also become heavily drug addicted. An intimate glimpse into a subculture in a provincial town of Switzerland. A reflection on friendship, addiction, and youth.