Tausend Kraniche
Two patients meet each other in a hospital. The 25-year-old ice-hockey player Fred is in a relationship crisis and at the low point of his career. The 22-year-old dancer Xiao Xue is joyful, and would like to fold a thousand paper cranes so that her heartfelt wish comes true.