Taste of Hope
In 2010, Unilever announced the closing of the profitable Fralib tea processing and packaging plant in the South of France. After 1336 days of resistance, the workers celebrated their victory against the giant multinational. Now, with the take-over of the company and production under workers’ control, a new struggle has begun. Can this alternative project be viable within an oversaturated, highly competitive market?