Tappava Talvi
Tapani is suspected to have murdered his disabled brother. On the run, he is supported by Adrienne, a Swiss tourist, and her German husband, who want to save their relationship by taking a holiday in Lapland. Adrienne develops a love for Tapani that knows only one outcome: death.