Tankstelle
A man is headed towards a petrol station with shaky legs. There behind the counter, Lara is waiting for him, to whom he still couldn't confess his love. But both are not expecting the turn of events that are to come next. And while he is only concerned about Lara's safety, he doesn't realize the far greater effect it will have on his own life.