Talking Money
A film about our relationship with money. Customers on five continents meet with their bank consultants. A business relationship on a personal level. Questions, anxieties, offerings, decisions. Values are negotiated, soliciting, wavering, giving and taking. The currency is called trust. The conversation at the table serves as the film’s interface and narrative space. How do we talk about money? A global connection.