Synoptik
A day like any other in a remote Swiss mountain village. Green idyll, long meadows, forests, surrounded by mighty mountains. So secluded that hardly any tourist goes here voluntarily. Times are bad, everyone is in debt and everyone is living on credit. Until the day a miracle happened.