Swisscom «Break the Silence»
Fourteen TV commercials, which last 60 seconds each, created on the occasion of the Swiss national exhibition Expo.02. Each film consists of one shot. The protagonists express their personal opinions, desires or criticism, sometimes to themselves, or to their Switzerland. Everyone is somehow dissatisfied, some are completely furious or upset, some even tender, ans sometimes confused. A picture is established pf a society as seen from ist margins.