Swiss graffiti
An animated cartoon about the Creation reviewed and corrected by two women. God the magician has decided to create a paradise: Switzerland. He covers it with trees, cows, until Adam is born. After exploring his paradise, Adam creates Eve from one of his ribs. Man is shown as an erect penis, woman by a limbless trunk.