Swing It Kids!
The Swiss children’s band Swing Kids enthuses young and old wherever they go: At the Montreux Jazz Festival as well as on tour through Switzerland, the USA and Japan. The film accompanies several Swing Kids starting off with their first auditions, taking a journey to Japan for several weeks until tearfully leaving the band at the age of eighteen. They must make space for new talents who get the chance to make music and experience their own exciting adventures.