Suspension Of Disbelief
Suspension of disbelief happens every day and right in front of our eyes. Why? Because we allow it to happen. Telly Sanders, convinced that his best friend Sam is cheating on his girlfriend Val, enters a roller coaster ride of perception, leading to Sam's abduction. Telly wants to know the truth, and has to enter his own past in order to find it. The closer he gets the more he realizes that his own perception deceived him.