Sur les traces de Fellini
Gérald Morin, Federico Fellini's former assistant, returns to Rome's Cinecittà to explore the great filmmaker's work. Along with a number of Fellini's colleagues, he discusses the Golden Age of Italian cinema which now holds a particular place in our collective subconscious.