Summer Rain
Quincy, an imaginative young girl, spends a peaceful childhood with her parents. However, when her mother falls ill, Quincy has to cope with the changes in her everyday life. She doesn‘t quite grasp the situation and even after her mother‘s death, as she is confronted with her father‘s grief, she continues to see the world through her naïve and childlike eyes.