Succeed – Changing Irreality
An intern at a law firm discovers hidden advertising of the energy drink Succeed on television. Attempting to make it public he seeks the help of his older brother but only realises the scale of this conspiracy when he's pursued. The film poses the question of the one true reality – or irreality.