Stoma
A rare cancer forces Lim to go to Switzerland for a risky life-saving operation. While staying with his brother, he re-ignites a passionate affair with an old flame. Abandoned by his brother and lover after his failed operation, he alone fights for his survival, with a stoma fitted to his waist, searching for a reason to live on.