Stilles Land Gutes Land
Sybille, a headmistress and politician, is in the middle of an election campaign for municipal council president in her Swiss village when her son is accused by a classmate of mistreating her. Sybille has to choose between morality and career. Either way, her reputation in the community is at stake!