Stille Nacht
Dusk is falling. It is the beginning of Christmas Eve. Julia, an art student in her late twenties, is at home by herself. She has been living together with the policeman Christian for several years. However, their relationship seems to be under threat after Julia fell in love with Frank, an attractive barman. Christian, who finds it difficult to put up with this situation, escapes for the holiday period to his parents. Julia, by herself for the first time, decides that she will end her affair with Frank this evening. Frank, on the other hand, considers Christmas Eve a good time to finally confess his love to Julia. It is against this background that Christian starts a macabre game in a night that will plumb the blackest depths of the human soul. To put Julia under emotional pressure, he feigns a bad car accident on the phone. Frank exposes his lie. Hurt to the quick, Julia does an about-turn. She wants to take revenge on Christian. While talking on the phone with him, she makes love to Frank. The three protagonists fight within their own private microcosm for pleasure and life and, over the course of one night, undertake an erotic adventure far beyond the pain threshold.