Spiklenci Slasti
In his third feature-length film, Jan Švankmajer introduces us to the strange world of fantasy and the equally strange sex lives of six pleasure-seekers, annihilating themselves in their own solitude. A world in which actors and puppets, special effects and animation all play a role in the best tradition of surrealism.