Soy tu Papá
Eight-year-old Azul is a TV-addict. She is so preoccupied by her daily overdose of television that her perception of reality and fantasy begins to blend. With her stuffed animals she reenacts Mexican telenovelas: hysterical, brutal, ironic and surprising. Ultimately Azul loses control over her very personal TV-drama and finds herself endangered by her own creations.