South of Hope Street
In 2038 earth reaches a cosmic tipping point and enters a mysterious universe. To perpetuate the old order, people hide behind a gigantic wall and engage in wars. In this dystopian Wonderland, Denise walks on thin ice to believe in her future, spurred on by Tom, a caretaker, who promises that a renaissance is on its way.