Sounds Of Nature
Ten-year old Finn takes a Sunday walk into the woods with his parents. He pays more attention to his video game than to nature, upsetting his father who takes it away. Suddenly, a strange noise catches the boy's attention. His mystical journey into a new world of hidden possibilities begins.