Sortie de secours
Following an unsuccessful attempt at committing suicide, eight young Internet surfers who have grown weary of life decide to meet and depart this life together. The ensuing events, however, prove to be more than they can cope with, and they all begin to realize what it means as humans to kill and to be killed.