Sorelle d'Italia
A journey through the feminine mind in Silvio Berlusconi’s Italy. From North to South, from the Berlusconi residences in Lombardy and Sardinia, 101 women, randomly met in city centres, tell us what Silvio Berlusconi represents for them. A way to travel through the unconsciousness of a country dominated by omnipresent man. Nobody but him has succeeded in uniting or dividing a country in such a radical way.