Son Of A Fool
The odyssey of a son in search of his father. A theatre-circus ensemble rehearses a tragic love story about twins separated as infants. In the meantime, everyday life backstage becomes increasingly intermixed with the performance onstage. Emotions are heightened as the ensemble’s tour stops at the sea.