Art student Roy is preparing for his first solo show at a prestigious gallery in Zurich. He earns his living through dubious side jobs. As Roy slips into character to navigate both worlds, others around him cling to their carefully crafted facades: a real estate agent with an anxiety disorder is trying to sell an apartment, and a masked couple is monetizing their sex life.