Soigne ta droite
It's a fantasy in 17 or 18 tableaux for actors, camera and tape recorder. A more precise title might be something like: “A place on earth”. Some musicians are looking for the right sound, for true harmony. A man is trying to hook up with several other people but thinks he may be on the wrong planet. Some travelers are trying to reach their destination, as Ulysses did in bygone days. Each group has its own project, but the story is really about projection (as in film projection) as the essence of man's adventure on earth.